Altacet Ice

Klient:
Sandoz
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Sprawdzony specjalista

Altacet to marka doskonale znana Polakom. Preparat łagodzący skutki urazów i kontuzji przez długie lata był dostępny wyłącznie w postaci tabletek do rozpuszczania w wodzie. W 2001 roku wprowadzono do sprzedaży wygodniejszy dla konsumentów Altacet w żelu. Natomiast ostatnio zdecydowano się na kolejny krok – rozszerzenie linii produktowej o spray chłodzący o natychmiastowym działaniu.

Funkcjonalny chłód

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu, jasno komunikującego jego walory funkcjonalne oraz przeznaczenie dla sportowców oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. Wizualnymi elementami budującymi pożądany przekaz są postać uchwycona w dynamicznej pozie z zaznaczonymi miejscami podatnymi na kontuzje oraz system ikonek odwołujących się do różnego rodzaju aktywności. Srebrno-szara kolorystyka i metalizy wskazują na przyjemne uczucie chłodu, jakie wywołuje spray. Podstawą brandingu jest prosty, pionowy podział, który jest optymalny w przypadku opakowań o kształcie walca.






  • Realizacje

  • Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    Hochland sery żółte

    hochland-ico

    Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?