Altacet Ice

Klient:
Sandoz
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Sprawdzony specjalista

Altacet to marka doskonale znana Polakom. Preparat łagodzący skutki urazów i kontuzji przez długie lata był dostępny wyłącznie w postaci tabletek do rozpuszczania w wodzie. W 2001 roku wprowadzono do sprzedaży wygodniejszy dla konsumentów Altacet w żelu. Natomiast ostatnio zdecydowano się na kolejny krok – rozszerzenie linii produktowej o spray chłodzący o natychmiastowym działaniu.

Funkcjonalny chłód

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu, jasno komunikującego jego walory funkcjonalne oraz przeznaczenie dla sportowców oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. Wizualnymi elementami budującymi pożądany przekaz są postać uchwycona w dynamicznej pozie z zaznaczonymi miejscami podatnymi na kontuzje oraz system ikonek odwołujących się do różnego rodzaju aktywności. Srebrno-szara kolorystyka i metalizy wskazują na przyjemne uczucie chłodu, jakie wywołuje spray. Podstawą brandingu jest prosty, pionowy podział, który jest optymalny w przypadku opakowań o kształcie walca.






  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…