ARCTIC+ Wody funkcjonalne

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Napoje

Dynamiczny rozwój

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Zarządzający marką, po niedawym relaunchu podstawowej linii wód mineralnych, zdecydowali się na kolejny krok na drodze dynamicznego rozwoju brandu. Mianowicie wprowadzenie na rynek linii wód funkcjonalnych, przeznaczonych dla ludzi prowadzących aktywny tryb życia, dbających o sylwetkę lub potrzebujących codziennego zastrzyku naturalnej energii.

Energetyczny design

Przygotowany przez nas koncept kreatywny nowej linii opiera się na nowoczesnej, symbolicznej komunikacji korzyści dla konsumenta, wypływających z poszczególnych wariantów funkcjonalnych wody Arctic+. Impaktowe rozwiązania graficzne, w których sugestywne kształty łączą się z wyrazistą kolorystyką, są mocno zintegrowane z informacjami o kluczowych składnikach, będących źródłem życiowej siły. Co najważniejsze, energetyczny design idealnie współgra z prostą, minimalistyczną bryłą butelki. Oprócz szaty graficznej opakowań przygotowaliśmy dla marki Arctic+ także projekt nowej strony produktowej, która w pełni odzwierciedla założenia pozycjonowania brandu.





  • Realizacje

  • Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Lisner Pastella

    pastella-ico

    Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

    Hochland sery żółte

    hochland-ico

    Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.