Arctic

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
Napoje

Lifestyle’owy relaunch

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała sobie mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Ich zmieniające się potrzeby stały się jednak impulsem dla zarządzających markę do zmiany strategii pozycjonowania produktu. Arctic potrzebował opakowań o lifestyle’owym, niedystansującym charakterze, które trafiłby do grupy młodych, ciekawych świata ludzi, śledzących współczesne trendy i poszukujących dla siebie wyjątkowych rzeczy.

Design na plus

Nowe opakowania Arctica są dowodem na to, że woda mineralna może mieć swój własny, oryginalny styl i pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. Dzięki transparentnościom na etykiecie budowane jest wrażenie przestrzenności i otwartości. Ich zastosowanie pozwala ponadto wprowadzić na opakowanie element zabawy, a więc pozytywnych emocji. Poszczególne warianty smakowe zostały zwizualizowane w nowoczesny sposób, za pomocą oryginalnych, przyciągających wzrok form geometrycznych. Całość dopełnia pełen symboliki panel brandingowy, mocno eksponujący logotyp.




  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.