Arctic

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
Napoje

Lifestyle’owy relaunch

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała sobie mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Ich zmieniające się potrzeby stały się jednak impulsem dla zarządzających markę do zmiany strategii pozycjonowania produktu. Arctic potrzebował opakowań o lifestyle’owym, niedystansującym charakterze, które trafiłby do grupy młodych, ciekawych świata ludzi, śledzących współczesne trendy i poszukujących dla siebie wyjątkowych rzeczy.

Design na plus

Nowe opakowania Arctica są dowodem na to, że woda mineralna może mieć swój własny, oryginalny styl i pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. Dzięki transparentnościom na etykiecie budowane jest wrażenie przestrzenności i otwartości. Ich zastosowanie pozwala ponadto wprowadzić na opakowanie element zabawy, a więc pozytywnych emocji. Poszczególne warianty smakowe zostały zwizualizowane w nowoczesny sposób, za pomocą oryginalnych, przyciągających wzrok form geometrycznych. Całość dopełnia pełen symboliki panel brandingowy, mocno eksponujący logotyp.




  • Realizacje

  • Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    Mieszko Dla Ciebie & Dla Mnie

    mieszko-ico

    „Dla Ciebie & Dla mnie” to przyjemnościowy koncept, który podkreśla otwartość marki Mieszko