Białowieski Zdrój

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Napoje

Źródło sukcesu

Na rynku wody butelkowanej większość konceptów marki opiera się na miejscu pochodzenia i skojarzeń z nim związanych. To one są gwarantem czystości i smaku, można by wręcz zaryzykować twierdzenie, że poniekąd ten smak tworzą, wywołując w nas odpowiednie skojarzenia. A ponieważ czysta woda kojarzy nam się z górskim strumieniem, to właśnie góry najczęściej pojawiają się w symbolice i świecie marek. Hoop Polska, wprowadzając nowy brand na rynek, zdecydował się powiązać go z zupełnie innym miejscem: dziewiczo czystą Puszczą Białowieską.

Marka z siłą wyrazu

Należało zatem stworzyć markę wykorzystującą ten koncept – sugestywną i wiarygodną, przemawiającą do kupującego za pośrednictwem emocji, wywoływanych przez najsłynniejszą puszczę w Polsce, i racjonalnych argumentów, związanych z jej pierwotnym stanem.

Unikalność przede wszystkim

Projekt marki musiał być oparty na dwóch fundamentach – jednym z nich jest miejsce pochodzenia, a drugim czystość produktu. Cechy te komunikowane są przez kolory (biel, srebro, granat), tradycyjny krój pisma i symbolikę – paproć, jako prastara roślina, symbol rewitalizującej energii marki i oczyszczenia. Znak paproci jest istotnym elementem brandingowym, buduje unikalność graficzną, a jednocześnie przez sposób wykonania tworzy premiowy charakter marki. Tak zbudowany brand ma wszelkie cechy gwarantujące rynkowy sukces: jest unikalny, wyrazisty, oparty na prostym symbolu graficznym, przekładalnym na inne nośniki, wewnętrznie spójny i stanowiący doskonałą podstawę do działań komunikacyjnych ATL i BTL.

bialowieski-zdroj-01

Kolorystyka

bialowieski-zdroj-02
bialowieski-zdroj-03


  • Realizacje

  • Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.