Białowieski Zdrój

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Napoje

Źródło sukcesu

Na rynku wody butelkowanej większość konceptów marki opiera się na miejscu pochodzenia i skojarzeń z nim związanych. To one są gwarantem czystości i smaku, można by wręcz zaryzykować twierdzenie, że poniekąd ten smak tworzą, wywołując w nas odpowiednie skojarzenia. A ponieważ czysta woda kojarzy nam się z górskim strumieniem, to właśnie góry najczęściej pojawiają się w symbolice i świecie marek. Hoop Polska, wprowadzając nowy brand na rynek, zdecydował się powiązać go z zupełnie innym miejscem: dziewiczo czystą Puszczą Białowieską.

Marka z siłą wyrazu

Należało zatem stworzyć markę wykorzystującą ten koncept – sugestywną i wiarygodną, przemawiającą do kupującego za pośrednictwem emocji, wywoływanych przez najsłynniejszą puszczę w Polsce, i racjonalnych argumentów, związanych z jej pierwotnym stanem.

Unikalność przede wszystkim

Projekt marki musiał być oparty na dwóch fundamentach – jednym z nich jest miejsce pochodzenia, a drugim czystość produktu. Cechy te komunikowane są przez kolory (biel, srebro, granat), tradycyjny krój pisma i symbolikę – paproć, jako prastara roślina, symbol rewitalizującej energii marki i oczyszczenia. Znak paproci jest istotnym elementem brandingowym, buduje unikalność graficzną, a jednocześnie przez sposób wykonania tworzy premiowy charakter marki. Tak zbudowany brand ma wszelkie cechy gwarantujące rynkowy sukces: jest unikalny, wyrazisty, oparty na prostym symbolu graficznym, przekładalnym na inne nośniki, wewnętrznie spójny i stanowiący doskonałą podstawę do działań komunikacyjnych ATL i BTL.

bialowieski-zdroj-01

Kolorystyka

bialowieski-zdroj-02
bialowieski-zdroj-03


  • Realizacje

  • Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Krem Wedlowski

    wedel-ico

    W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Mieszko Dla Ciebie & Dla Mnie

    mieszko-ico

    „Dla Ciebie & Dla mnie” to przyjemnościowy koncept, który podkreśla otwartość marki Mieszko