Bobovita [Brand Hero]

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Brand-hero do przytulenia

Redesign szaty graficznej BoboVita wymagał także odświeżenia wizerunku misia. Konieczna była tu ostrożność, gdyż jako nieodłączny element dotychczasowych opakowań, miś był doskonale rozpoznawany przez odbiorców. Tak więc poprzez nową kreskę staraliśmy się go jedynie uwspółcześnić, dodając mu więcej lekkości i naturalności.
Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki, dlatego nasz miś odpowiada wyobrażeniom troskliwych mam, i jak wszelkie pluszaki i zabawki, pozostaje w sferze estetyki dziecięcej.

Jako symbol produktów przeznaczonych dla maluszków w różnym wieku, miś „rośnie” wraz z nimi – od niemowlęcia do przedszkolaka. W zależności od indykacji wiekowej przyjmuje stosowną pozę i przywdziewa ubranka, podkreślające typ produktu. Nie tylko przyciąga wzrok, ale też budzi sympatię zarówno milusińskich, jak i ich mam. Ta pełna niewinnego uroku postać wzbudza chęć przytulenia, zaopiekowania się maleństwem, które dla mam staje się w ten sposób uosobieniem własnego dziecka – „mojego ukochanego misia”. Ładunek tak ciepłych emocji jest czymś bezcennym dla marki – zwłaszcza marki odwołującej się do uczuć macierzyńskich. Oto prawdziwe „brand-bohaterstwo” małego, słodkiego misia…





  • Realizacje

  • ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.