BoboVita Porcja Zbóż

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Kaszki dla wymagających

Rosnąca świadomość rodziców odnośnie roli zdrowej i zbilansowanej diety w prawidłowym rozwoju małego dziecka skłania ich coraz częściej do sięgania po produkty, w przypadku których liczy się przede wszystkim naturalność, brak cukru w składzie i wysoka jakość składników. Będąca liderem w segmencie kaszek dla niemowląt i małych dzieci marka BoboVita w odpowiedzi na ten trend postanowiła poszerzyć swoje portfolio o nowatorską linię kaszek mlecznych i bezmlecznych PORCJA ZBÓŻ.

Piramida zdrowia

Motywem przewodnim przygotowanej przez nas komunikacji opakowaniowej i elementem brandingu linii jest subtelnie wkomponowana w design piramida żywieniowa. Symbol ten jednoznacznie wskazuje i podkreśla prozdrowotny, funkcjonalny charakter produktu oraz koresponduje z misją marki („Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”). Naturalność podkreśliliśmy poprzez stonowaną, „organiczną” kolorystykę tła oraz realistyczne wizerunki: produktu oraz składników (zbóż i owoców). Całość dopełnia czytelny dla konsumenta system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych benefitach kaszek.


Spójna architektura linii




  • Realizacje

  • Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.