BoboVita Przyjaciele

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design

Zagraniczni Przyjaciele

Wbrew pozorom adaptacje marek globalnych i ich opakowań produktowych na rodzimy rynek wymagają dużego nakładu pracy i rozwagi projektowej. Przede wszystkim należy uwzględnić lokalny kontekst i niuanse w upodobaniach konsumentów, gdyż mogą one mieć znaczący wpływ na wyniki biznesowe. Tak też było w przypadku brandu BoboVita, który zdecydował się wprowadzić do sprzedaży w Polsce linię produktów dostępnych dotychczas na zagranicznych rynkach.

Kreatywna adaptacja

Dostarczone przez klienta artworki stały się dla nas punktem wyjścia do przygotowania premiowej, znacznie wyczyszczonej w stosunku do pierwowzoru komunikacji opakowaniowej, w której główny nacisk położony jest na eksponowanie świeżości i naturalności. Oprócz podkreślenia podstawowych cech brandu równie ważny jest stricte brandingowy aspekt wprowadzonych zmian. A mianowice dbałość o integrację i dopasowanie logotypów marki BoboVita i submarki Przyjaciele. A także poprawa rozróżnialności wariantów smakowych poprzez system paneli z kodami kolorystycznymi. Zadbaliśmy ponadto o uprzestrzennienie oraz uatrakcyjnienie postaci warzyw występujących na opakowaniach.




  • Realizacje

  • Majonez Kielecki

    majonez-pl

    Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…