Bobovita

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Marka z historią

Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt spod znaku BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała z czasem rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii.

Rewitalizacja od początków

Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.

Brand bliski, naturalny, nowoczesny

Zadanie to wymagało pracy nad wszystkimi elementami brandu. Analiza rynku wskazała strategiczne rozwiązania poddawane następnie badaniom konsumenckim. W efekcie tej wieloetapowej pracy powstały opakowania o spójnym, impaktowym brandingu z nowym logotypem osadzonym w naturalnym, zielonym kolor-kodzie i lepiej oddającym ducha marki. BoboVitowy miś nabrał cech, które budzą sympatię nie tylko dzieci, ale i ich mam. Nowa czytelna info-grafika jasno komunikuje walory poszczególnych produktów i realizuje edukacyjny postulat marki innowacyjnej. Identyfikację poszczególnych kategorii produktowych ułatwiają kolor-kody. Dbałość o najwyższą jakość najlepiej zaś oddają wizualizacje naturalnych, apetycznych składników (warzyw, owoców) oraz potraw, ujętych w charakterystycznej „lupce”.
Wszystkie te zabiegi nadały marce pożądany ciepły charakter, a jednocześnie zdecydowały o jej impaktowej sile.


Kolorystyka


Zmiany


Wizerunki






  • Realizacje

  • Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.