Danio

Klient:
Danone
Region:
Polska

Gdzie jest MÓJ serek?…

Przy szerokim wachlarzu produktów bardzo istotne jest wyraźne rozróżnienie między poszczególnymi wariantami, tak by nabywca nie gubił się i nie mylił podczas wyborów zakupowych. Marka Danio skupiała wiele, różnorodnych smaków i ten niewątpliwy atut popularnej linii serków, zaczął stwarzać problem nie tylko konsumentom, ale i właścicielowi marki w zarządzaniu nią.

Wyraźny podział

Konieczne było zatem stworzenie nowej kategoryzacji produktów z wyraźnym akcentem na rozróżnienie smaków Danio. Nowa architektura zakładać powinna zatem podział na smaki Premium i Daily.

Dla przyjemności i na mały głód

W kategorii Premium znalazły się wyszukane, nowatorskie smaki, o przyjemnościowym charakterze. Kategoria Daily skupiła smaki bardziej popularne, które odpowiadały bardziej racjonalnemu przesłaniu marki Danio – zaspokajaniu małego głodu.
Podział ten podkreśliły odmienne formy opakowania i rozróżnienie kompozycji graficznych. Nowe wizualizacje serków podkreśliły jego gęstą konsystencję – dzięki temu opakowanie stanowi uwiarygodnienie idei zaspokajania małego głodu.


Wizerunki



  • Realizacje

  • Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.