Dulux Super Matt

Klient:
AkzoNobel
Region:
Polska
Rumunia
Branża:
Chemia

Design

Supermat plus to subrand białych farb Dulux, funkcjonujących do pewnego czasu w segmencie mainstream. Problemem marki był brak wyrazistego wizerunku, a podstawowym argumentem prozakupowym – rekomendacja Duluxa. Producent zdecydował się repozycjonować produkt do segmentu premium, nadając mu bardziej designerski charakter.

Polska-Rumunia

W związku z repozycjonowaniem i towarzyszącym mu rebrandingiem należało zaprojektować nie tylko nowe logo i design opakowań, lecz także przygotować linię POS, komunikującą nowe wartości marki. Rynkami docelowymi była Polska i Rumunia.

Biało na czarnym

Opakowania białych farb, podobnie jak proszek do białych tkanin, zwykle wykorzystują biel jako kolor dominujący. Stąd pomysł, by oprzeć brandblock na kontraście – czerni wyróżniającej na półce i jednocześnie doskonale eksponującej istotę produktu. Opracowane zostało również nowe logo oraz ikony ilustrujące właściwości farby. Dzięki tym zabiegom opakowanie było jednym z oryginalniejszych w swojej kategorii i niewątpliwie wskazywało kierunek, w którym powinni dążyć inni.



  • Realizacje

  • Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.