Familijne

Klient:
Colian
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design

Rodzinne słodkości

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek przede wszystkim z szerokiego wyboru wafli. W tej kategorii produktowej jest ona niekwestionowanym liderem rynkowym. Świat marki koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja opakowaniowa nie dawały jednak szansy na ich dostateczne wyeksponowanie. Potrzebne stało się nowe otwarcie.

Przyjazna marka

Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki. Nowy znak jest ponadto podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi. Niezwykle istotnym elementem designu opakowań są także pełne apetyczności wizerunki produktowe.



 

 

 

Wafle




 

 

 

Gofrowe



 

 

 

Ciastka




  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.