Familijne

Klient:
Colian
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design

Rodzinne słodkości

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek przede wszystkim z szerokiego wyboru wafli. W tej kategorii produktowej jest ona niekwestionowanym liderem rynkowym. Świat marki koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja opakowaniowa nie dawały jednak szansy na ich dostateczne wyeksponowanie. Potrzebne stało się nowe otwarcie.

Przyjazna marka

Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki. Nowy znak jest ponadto podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi. Niezwykle istotnym elementem designu opakowań są także pełne apetyczności wizerunki produktowe.



 

 

 

Wafle




 

 

 

Gofrowe



 

 

 

Ciastka




  • Realizacje

  • Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.