Fantasia

Klient:
Danone
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Porządkowanie smaków

Fantasia to pełna fantazyjnych przysmaków submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty. Nic dziwnego, że po pewnym czasie nastąpiła potrzeba uporządkowania linii, w której dały się wyróżnić dwie główne grupy – smaki owocowe i smaki deserowe, oparte w przede wszystkim na czekoladzie i dodatkach do niej.

Archtektura przyjemności

Zadaniem agencji było stworzenie architektury submarki Fantasia, wydzielającej dwie grupy produktów. Przy okazji zdecydowano się przeprowadzić lifting istniejących opakowań, by wyeksponować wyjątkowy smak i deserowy charakter jogurtu.

Obfite i apetyczne

Fantasia została podzielona na dwie linie: Ale owoc i Twoja przyjemność. Obie eksponują apetyczność i obfitość dodatków, takich jak owoce czy wiórki czekoladowe. Poza layoutowymi wyróżnikami linii (etykietki w prawym górnym rogu i charakterystyczna falka na środku) wprowadzono dodatkowo kod kolorystyczny. Obok mocnego brandingu, wyrażonego jednakże subtelnymi środkami, największą siłą projektu są apetyczne fotografie wykonane w studio PND Futura.
















  • Realizacje

  • Mieszko Dla Ciebie & Dla Mnie

    mieszko-ico

    „Dla Ciebie & Dla mnie” to przyjemnościowy koncept, który podkreśla otwartość marki Mieszko

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.