Fantasia

Klient:
Danone
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Porządkowanie smaków

Fantasia to pełna fantazyjnych przysmaków submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty. Nic dziwnego, że po pewnym czasie nastąpiła potrzeba uporządkowania linii, w której dały się wyróżnić dwie główne grupy – smaki owocowe i smaki deserowe, oparte w przede wszystkim na czekoladzie i dodatkach do niej.

Archtektura przyjemności

Zadaniem agencji było stworzenie architektury submarki Fantasia, wydzielającej dwie grupy produktów. Przy okazji zdecydowano się przeprowadzić lifting istniejących opakowań, by wyeksponować wyjątkowy smak i deserowy charakter jogurtu.

Obfite i apetyczne

Fantasia została podzielona na dwie linie: Ale owoc i Twoja przyjemność. Obie eksponują apetyczność i obfitość dodatków, takich jak owoce czy wiórki czekoladowe. Poza layoutowymi wyróżnikami linii (etykietki w prawym górnym rogu i charakterystyczna falka na środku) wprowadzono dodatkowo kod kolorystyczny. Obok mocnego brandingu, wyrażonego jednakże subtelnymi środkami, największą siłą projektu są apetyczne fotografie wykonane w studio PND Futura.
















  • Realizacje

  • Majonez Kielecki

    majonez-pl

    Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.