Felix

Klient:
Intersnack
Region:
Polska
Branża:
FMCG

Nie tylko adaptacja

Adaptacja opakowań zagranicznych na rynek rodzimy wiąże się nie tylko ze zmianą tekstów czy dostosowaniem do specyficznego dla regionu portfolio produktów. To również konieczność dopasowania do odmiennej architektury brandu, różnych kodów kolorystycznych, czy choćby żmudny proces adaptacji siatek opakowań. Intersnack Poland, właściciel marki Felix, musiał zdecydować się na ten skomplikowany logistycznie projekt w związku z potrzebą odświeżenia designu i uspójnieniem z rozwiązaniami funkcjonującymi w innych państwach europejskich.

Respektując przyzwyczajenia

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych, uwzględniająca potrzeby polskich klientów i rozwiązania, do których Felix zdążył ich przez lata przyzwyczaić.

Tłumaczenie designu

Opakowania, będące podstawą adaptacji, pochodziły z rynku niemieckiego, gdzie w ogóle nie funkcjonowało kolorystyczne rozróżnienie linii (orzeszki ziemne, mieszanki orzechowe, orzechy szlachetne). Wprowadzenie color codingu było jednym z ważniejszych zadań w obrębie projektu. Poważnym zmianom uległa również typografia, która wymagała modyfikacji związanych z różnymi przyzwyczajeniami estetycznymi polskich i niemieckich klientów. W studio fotograficznym agencji powstała również znaczna część materiału zdjęciowego, wykorzystanego na nowych opakowaniach. W efekcie tych prac na sklepowe półki trafiły mocno odświeżone opakowania, zgodne z zakorzenionym w Polsce wizerunkiem marki i łatwo identyfikowane przez lojalnych użytkowników.



Wizerunki



  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Krem Wedlowski

    wedel-ico

    W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.