Floriol

Klient:
ZT Kruszwica
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Świeżej i zdrowiej

Floriol jest olejem rzepakowym, bogatym w kwasy tłuszczowe Omega3, należącym do portfela marek ZPT Kruszwica. W momencie wprowadzenia brandu na rynek zdecydowano się oprzeć przewagę konkurencyjną na prozdrowotnych walorach produktu. Świeżość i wpływ na zdrowie to bowiem czynniki najczęściej brane pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie tego rodzaju tłuszczów.

Eksponowanie walorów

Zadaniem było opracowanie designu opakowania, systemu BI oraz komunikacji BTL, eksponującej walory produktu i wprowadzającej nowy brand na rynek.

Przełamanie monotonii

Konstrukcja nowej marki oparta została na dwóch filarach: wysokich wartościach odżywczych oraz rodzinności, definiowanej zarówno przez radość wspólnych posiłków, jak i bezpieczeństwo najbliższych. Wszystko to wyrażone jest językiem jak najbardziej współczesnym i nowoczesnym, Floriol ma być elementem stylu życia, świadomego dbania o zdrowie, które jest przecież znakiem naszych czasów. Impaktowa etykieta z geometrycznymi podziałami, została zaprojektowana tak, by przełamywać monotonię klasycznych opakowań, zbudowanych na motywie sielskich obrazków i centralnych kompozycji.



  • Realizacje

  • SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.