Hochland sery żółte

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

RELAUNCH LINII

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”. Udoskonalenie produktu i zyskanie wyraźnej przewagi konkurencyjnej stało się przyczynkiem do strategicznego relaunchu linii produktowej i wymagało fundamentalnej korekty wizualnej dotychczasowych opakowań. Ponieważ w przeszłości wielokrotnie z sukcesem współpracowaliśmy z Hochland Polska przy różnorodnych projektach, staliśmy się naturalnym – nomen omen – partnerem także i przy tym zadaniu.

NATURALNE KORZYŚCI

Stworzony przez nas koncept na nowy packaging design dla linii produktowej serów żółtych w plastrach podkreśla jej nowe pozycjonowanie i charakter. Zastosowane rozwiązania brandingowe pozwalają w atrakcyjny i skuteczny sposób rozróżnić gatunki sera, a także sugestywnie zakomunikować naturalność oraz kluczowe benefity funkcjonalne produktów: wykorzystanie w produkcji polskiego mleka, bogactwo wapnia, skład bez laktozy, konserwantów oraz GMO.


 

 



  • Realizacje

  • Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Hochland sery żółte

    hochland-ico

    Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.