Hochland sery żółte

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

RELAUNCH LINII

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”. Udoskonalenie produktu i zyskanie wyraźnej przewagi konkurencyjnej stało się przyczynkiem do strategicznego relaunchu linii produktowej i wymagało fundamentalnej korekty wizualnej dotychczasowych opakowań. Ponieważ w przeszłości wielokrotnie z sukcesem współpracowaliśmy z Hochland Polska przy różnorodnych projektach, staliśmy się naturalnym – nomen omen – partnerem także i przy tym zadaniu.

NATURALNE KORZYŚCI

Stworzony przez nas koncept na nowy packaging design dla linii produktowej serów żółtych w plastrach podkreśla jej nowe pozycjonowanie i charakter. Zastosowane rozwiązania brandingowe pozwalają w atrakcyjny i skuteczny sposób rozróżnić gatunki sera, a także sugestywnie zakomunikować naturalność oraz kluczowe benefity funkcjonalne produktów: wykorzystanie w produkcji polskiego mleka, bogactwo wapnia, skład bez laktozy, konserwantów oraz GMO.


 

 



  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?