Hochland sery żółte

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

RELAUNCH LINII

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”. Udoskonalenie produktu i zyskanie wyraźnej przewagi konkurencyjnej stało się przyczynkiem do strategicznego relaunchu linii produktowej i wymagało fundamentalnej korekty wizualnej dotychczasowych opakowań. Ponieważ w przeszłości wielokrotnie z sukcesem współpracowaliśmy z Hochland Polska przy różnorodnych projektach, staliśmy się naturalnym – nomen omen – partnerem także i przy tym zadaniu.

NATURALNE KORZYŚCI

Stworzony przez nas koncept na nowy packaging design dla linii produktowej serów żółtych w plastrach podkreśla jej nowe pozycjonowanie i charakter. Zastosowane rozwiązania brandingowe pozwalają w atrakcyjny i skuteczny sposób rozróżnić gatunki sera, a także sugestywnie zakomunikować naturalność oraz kluczowe benefity funkcjonalne produktów: wykorzystanie w produkcji polskiego mleka, bogactwo wapnia, skład bez laktozy, konserwantów oraz GMO.


 

 



  • Realizacje

  • Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.