Hochland sery żółte

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

RELAUNCH LINII

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”. Udoskonalenie produktu i zyskanie wyraźnej przewagi konkurencyjnej stało się przyczynkiem do strategicznego relaunchu linii produktowej i wymagało fundamentalnej korekty wizualnej dotychczasowych opakowań. Ponieważ w przeszłości wielokrotnie z sukcesem współpracowaliśmy z Hochland Polska przy różnorodnych projektach, staliśmy się naturalnym – nomen omen – partnerem także i przy tym zadaniu.

NATURALNE KORZYŚCI

Stworzony przez nas koncept na nowy packaging design dla linii produktowej serów żółtych w plastrach podkreśla jej nowe pozycjonowanie i charakter. Zastosowane rozwiązania brandingowe pozwalają w atrakcyjny i skuteczny sposób rozróżnić gatunki sera, a także sugestywnie zakomunikować naturalność oraz kluczowe benefity funkcjonalne produktów: wykorzystanie w produkcji polskiego mleka, bogactwo wapnia, skład bez laktozy, konserwantów oraz GMO.


 

 



  • Realizacje

  • Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.