Ibuprom dla dzieci

Klient:
USP Zdrowie
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

ULGA DLA DZIECI

Leki przeciwbólowe OTC to, obok specyfików na przeziębienie oraz witamin i minerałów, najchętniej kupowane przez Polaków kategorie farmaceutyków, przynoszące najwyższe zyski ich producentom. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii znajduje się Ibuprom. Sukcesywnie rozszerza swoje portfolio, m.in. o leki przeciwbólowe przeznaczone dla najmłodszych. To właśnie ich branding powierzył nam koncern USP Zdrowie.

BEZPIECZEŃSTWO I FUNKCJONALNOŚĆ

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta. Kluczową kwestią było zatem stworzenie w obrębie istniejącej identyfikacji wyraźnej tożsamości linii dziecięcej oraz odróżnienie wariantów leku. Udało się to dzięki umieszczonym na opakowaniach zdjęciom, jednoznacznie sugerującym adresata oraz podkreśleniu funkcjonalności za pomocą czytelnych komunikatów.


 



  • Realizacje

  • Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.