Ibuprom dla dzieci

Klient:
USP Zdrowie
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

ULGA DLA DZIECI

Leki przeciwbólowe OTC to, obok specyfików na przeziębienie oraz witamin i minerałów, najchętniej kupowane przez Polaków kategorie farmaceutyków, przynoszące najwyższe zyski ich producentom. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii znajduje się Ibuprom. Sukcesywnie rozszerza swoje portfolio, m.in. o leki przeciwbólowe przeznaczone dla najmłodszych. To właśnie ich branding powierzył nam koncern USP Zdrowie.

BEZPIECZEŃSTWO I FUNKCJONALNOŚĆ

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta. Kluczową kwestią było zatem stworzenie w obrębie istniejącej identyfikacji wyraźnej tożsamości linii dziecięcej oraz odróżnienie wariantów leku. Udało się to dzięki umieszczonym na opakowaniach zdjęciom, jednoznacznie sugerującym adresata oraz podkreśleniu funkcjonalności za pomocą czytelnych komunikatów.


 



  • Realizacje

  • Krem Wedlowski

    wedel-ico

    W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

    Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

    Inhalvit

    inhalvit-ico

    Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.