Ibuprom dla dzieci

Klient:
USP Zdrowie
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

ULGA DLA DZIECI

Leki przeciwbólowe OTC to, obok specyfików na przeziębienie oraz witamin i minerałów, najchętniej kupowane przez Polaków kategorie farmaceutyków, przynoszące najwyższe zyski ich producentom. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii znajduje się Ibuprom. Sukcesywnie rozszerza swoje portfolio, m.in. o leki przeciwbólowe przeznaczone dla najmłodszych. To właśnie ich branding powierzył nam koncern USP Zdrowie.

BEZPIECZEŃSTWO I FUNKCJONALNOŚĆ

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta. Kluczową kwestią było zatem stworzenie w obrębie istniejącej identyfikacji wyraźnej tożsamości linii dziecięcej oraz odróżnienie wariantów leku. Udało się to dzięki umieszczonym na opakowaniach zdjęciom, jednoznacznie sugerującym adresata oraz podkreśleniu funkcjonalności za pomocą czytelnych komunikatów.


 



  • Realizacje

  • KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.