Ibuprom dla dzieci

Klient:
USP Zdrowie
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

ULGA DLA DZIECI

Leki przeciwbólowe OTC to, obok specyfików na przeziębienie oraz witamin i minerałów, najchętniej kupowane przez Polaków kategorie farmaceutyków, przynoszące najwyższe zyski ich producentom. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii znajduje się Ibuprom. Sukcesywnie rozszerza swoje portfolio, m.in. o leki przeciwbólowe przeznaczone dla najmłodszych. To właśnie ich branding powierzył nam koncern USP Zdrowie.

BEZPIECZEŃSTWO I FUNKCJONALNOŚĆ

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta. Kluczową kwestią było zatem stworzenie w obrębie istniejącej identyfikacji wyraźnej tożsamości linii dziecięcej oraz odróżnienie wariantów leku. Udało się to dzięki umieszczonym na opakowaniach zdjęciom, jednoznacznie sugerującym adresata oraz podkreśleniu funkcjonalności za pomocą czytelnych komunikatów.


 



  • Realizacje

  • Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.