Marka z wyróżnikiem

Zawsze, gdy wprowadzamy na rynek nowy produkt, powstaje pytanie o to, co nowego możemy zaproponować naszym klientom. Szukamy wyróżnika bądź w samym produkcie, bądź w konstrukcji marki, która spełniałaby określone potrzeby kupującego. Dlatego gdy firma Krüger zdecydowała się wprowadzić na rynek nowe pastylki do ssania, stosowane przy chorobach górnych dróg oddechowych, należało znaleźć taką cechę. Postawiono na naturalny skład i smak oraz skuteczność działania.

Budowa od podstaw

Celem projektu było zatem stworzenie nowej marki (logotyp, color coding), design opakowań oraz przygotowanie materiałów komunikacyjnych, eksponujących kluczowe cechy produktu i ułatwiających wprowadzenie go do sieci sprzedaży.

Pokazać naturalność

Nowy produkt musi być zauważalny i wyrazisty, wchodzi na półkę zapełnioną już przez silną konkurencję. Dlatego tak ważny staje mocny branding – w tym impaktowe czytelne logo oraz chrakterystyczne elementy graficzne – i postawienie na jeden prosty komunikat. W przypadku Inhalvitu jest to przede wszystkim naturalność składników – miodu, mięty i eukaliptusa. Ich ekspozycja wyróżnia produkt na tle innych opakowań, prezentująych zwykle bądź to miejsce dolegliwości, bądź po prostu skuteczność i siłę działania. Oczywiście skuteczność to jedna z kluczowych cech stanowiących o sukcesie farmaceutyku i na opakowaniu Inhalvitu zaakcentowano ją w bardzo sugestywny sposób.


Kolorystyka


Wizerunki



  • Realizacje

  • Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

    Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.