Jupik

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska

Komunikować przewagę

Silna konkurencja zawsze jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i samego brandu, który ciągle musi jasno komunikować swoją przewagę nad rywalami. Hoop Polska, producent napojów JUPIK, wprowadził nową formułę napoju, zastępując częściowo cukier naturalnym słodzikiem – stevią – obniżającym kaloryczność o około 40%. To niewątpliwie ulepszenie wymagało zmian komunikacyjnych na opakowaniu.

Redesign smaku

Przedmiotem projektu był redesign etykiety, zmierzający do wyeksponowania walorów smakowych napoju oraz wprowadzenie dodatkowych elementów informacyjnych. Zmiany miały na celu poprawę nawigacji pomiędzy wariantami produktu oraz podkreślenie apetyczności, wynikającej z wysokiej zawartości owoców.

Dynamiczne zmiany

W stosunku do wcześniejszej wersji, nowa etykieta wyróżnia się przede wszystkim dynamizmem, podkreślonym zarówno ujęciem postaci, jak również rodzajem tła i kompozycją owoców. Zostały one znacznie powiększone i ustawione w takich miejscach layoutu, by od razu rzucały się w oczy. Cała reszta ma słuźyć ekspresji owocowego smaku i wydobyciu informacji o niskiej kaloryczności. Redesign objął 6 SKU napojów JUPIK i 4 SKU Jupik Aqua.




  • Realizacje

  • Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Lisner Pastella

    pastella-ico

    Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem