Jupik

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska

Komunikować przewagę

Silna konkurencja zawsze jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i samego brandu, który ciągle musi jasno komunikować swoją przewagę nad rywalami. Hoop Polska, producent napojów JUPIK, wprowadził nową formułę napoju, zastępując częściowo cukier naturalnym słodzikiem – stevią – obniżającym kaloryczność o około 40%. To niewątpliwie ulepszenie wymagało zmian komunikacyjnych na opakowaniu.

Redesign smaku

Przedmiotem projektu był redesign etykiety, zmierzający do wyeksponowania walorów smakowych napoju oraz wprowadzenie dodatkowych elementów informacyjnych. Zmiany miały na celu poprawę nawigacji pomiędzy wariantami produktu oraz podkreślenie apetyczności, wynikającej z wysokiej zawartości owoców.

Dynamiczne zmiany

W stosunku do wcześniejszej wersji, nowa etykieta wyróżnia się przede wszystkim dynamizmem, podkreślonym zarówno ujęciem postaci, jak również rodzajem tła i kompozycją owoców. Zostały one znacznie powiększone i ustawione w takich miejscach layoutu, by od razu rzucały się w oczy. Cała reszta ma słuźyć ekspresji owocowego smaku i wydobyciu informacji o niskiej kaloryczności. Redesign objął 6 SKU napojów JUPIK i 4 SKU Jupik Aqua.




  • Realizacje

  • Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.