Lysi. Tran Islandzki

Klient:
Merck
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Wydobyć istotę marki

Trany Lysi, jedyne trany islandzkie na rynku polskim, mają wszystkie niezbędne zalety, by budować swoją przewagę konkurencyjną. Tradycja, związki z Islandią, krajem ludzi długowiecznych, skojarzenia z czystym morzem i wspaniałą naturą. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki. Należało zatem wyeksponować te elementy, które w sposób jednoznaczny mówią o korzyściach, zarówno racjonalnych, jak i emocjonalnych.

Konieczna transformacja

Niezbędny był redesign opakowań. Przebudowanie layoutu nie kątem komunikacji, czytelności, architektury marki, brandingu – właściwie poprawy wymagał każdy element poza logotypem, który miał pozostać w niezmienionym kształcie.

Uodporniony na konkurencję

Nowe opakowanie w wyraźny sposób wiąże markę z morzem, zarówno za pomocą fotografii, jak i surowej grafiki z marynistycznymi akcentami. Komunikatem głównym, spinającym całą linię, jest islandzkie pochodzenie produktu – przekaz istotny dla kupujących i unikalny dla marki. Uporządkowana i ujednolicona została cała sfera informacyjna, którą uzupełniono kodem kolorystycznym.
Nowy design buduje zaufanie – oparte na tradycji i miejscu pochodzenia – jako istotną wartość brandingu, a przede wszystkim wyróżnia tran spośród produktów konkurencyjnych. Po prostu akcentuje swoje mocne cechy charakteru, które przekazują zalety ważne dla klienta.


Kolorystyka


Inspiracje



Wizerunki




  • Realizacje

  • Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.