CZEKOLADOWE NOWOŚCI NA DOBRY DZIEŃ

Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Trzon jej oferty stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka cały czas poszerza i wzmacnia swoje portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych, stworzonych z myślą o miłośnikach czekolady w każdej postaci.

KREMY ZDOBYWAJĄ POLSKI RYNEK

Ponieważ „czekoladowość” to podstawowa korzyść i przewaga marki Wedel nad konkurencją, to właśnie jej wyeksponowanie w designie stało się dla nas priorytetem. Intensywność i moc smaku podkreśliliśmy dzięki odwołaniu się do symboliki wiru. Stała się ona punktem wyjścia do przygotowania Key Visuala i kompleksowej kampanii wizerunkowej, której efekty znalazły się na billboardach i plakatach w całej Polsce. W ramach strategicznej współpracy zrealizowaliśmy również sesję zdjęciową, której efekty można oglądać na etykietach i w materiałach promocyjnych.


 

 



  • Realizacje

  • Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.