CZEKOLADOWE NOWOŚCI NA DOBRY DZIEŃ

Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Trzon jej oferty stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka cały czas poszerza i wzmacnia swoje portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych, stworzonych z myślą o miłośnikach czekolady w każdej postaci.

KREMY ZDOBYWAJĄ POLSKI RYNEK

Ponieważ „czekoladowość” to podstawowa korzyść i przewaga marki Wedel nad konkurencją, to właśnie jej wyeksponowanie w designie stało się dla nas priorytetem. Intensywność i moc smaku podkreśliliśmy dzięki odwołaniu się do symboliki wiru. Stała się ona punktem wyjścia do przygotowania Key Visuala i kompleksowej kampanii wizerunkowej, której efekty znalazły się na billboardach i plakatach w całej Polsce. W ramach strategicznej współpracy zrealizowaliśmy również sesję zdjęciową, której efekty można oglądać na etykietach i w materiałach promocyjnych.


 

 



  • Realizacje

  • Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.