CZEKOLADOWE NOWOŚCI NA DOBRY DZIEŃ

Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Trzon jej oferty stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka cały czas poszerza i wzmacnia swoje portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych, stworzonych z myślą o miłośnikach czekolady w każdej postaci.

KREMY ZDOBYWAJĄ POLSKI RYNEK

Ponieważ „czekoladowość” to podstawowa korzyść i przewaga marki Wedel nad konkurencją, to właśnie jej wyeksponowanie w designie stało się dla nas priorytetem. Intensywność i moc smaku podkreśliliśmy dzięki odwołaniu się do symboliki wiru. Stała się ona punktem wyjścia do przygotowania Key Visuala i kompleksowej kampanii wizerunkowej, której efekty znalazły się na billboardach i plakatach w całej Polsce. W ramach strategicznej współpracy zrealizowaliśmy również sesję zdjęciową, której efekty można oglądać na etykietach i w materiałach promocyjnych.


 

 



  • Realizacje

  • Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

    Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.