Łakotki

Klient:
Mondelēz
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze

Mocny brand do odświeżenia

Aby przynosić zysk, marka musi powalczyć o widoczność na półce – o to, by wyróżnić się z masy kolorowych opakowań, zaistenieć na tle konkurencji i przykuć uwagę konsumenta. Wówczas projektując jej wizerunek kładzie się nacisk na silny, wyrazisty branding z rozpoznawalnym kolorem, znakiem, powtarzalną kompozycją. Takie założenie przyświecało kreacji naszej pierwszej odsłony Łakotek SAN.
Z upływem czasu – kiedy impaktowy, uporządkowany brand na dobre zadomowił się w świadomości odbiorców – przychodzi pora na modyfikacje i pożądane udoskonalenia.

Do łasuchów w lekkim tonie

Łakotki SAN miały za sobą udany redesign, dzięki któremu opakowania różnorodnych ciastek stworzyły na półce wyrazisty, widoczny blok z wiodącym czerwonym kolorem pod logo. Wyniki sprzedażowe i badania konsumenckie potwierdziły słuszność tej zmiany. Teraz przyszła pora, by wizerunek marki ocieplić, zbliżyć do adresatów (czyli małych i dużych łasuchów) i jeszcze bardziej podnieść walor przyjemnościowy ciastek.

SAN w nowym stylu

Poszukiwania rozwiązań graficznych skoncentrowały się zatem wokół współczesnych trandów w ornamentyce i typografii oraz nowych ujęć w fotografii żywności.
Uproszczone logotypy SAN i Łakotki oraz przewodni czerwony kolor otrzymały dynamiczną, lekką oprawę w postaci nieco cartoonowych białych linii. Nowoczesny, „odręczny” font w deskrypcjach smaków i haśle przewodnim oddaje pozytywne emocje związanie z łasuchowaniem. Naturalne, apetyczne wizualizacje ciastek i dodatków smakowych, oraz pełne jasnych, ciepłych światełek tła stanowią o lekkości i nowoczesności całego wizerunku marki.
Dzięki tym zabiegom Łakotki w sposób bezpretensjonalny odpowiadają na zachcianki dzisiejszych konsumentów, w lekki i przyjemny sposób prezentując ich ulubione ciasteczka i ułatwiając im wybór smaku.








  • Realizacje

  • Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?