Liderin Sex Expert Femina

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design

Feminizowanie rynku

Zarówno międzynarodowy, jak i polski rynek suplementów wpływających na poprawę kondycji seksualnej został wyraźnie zdominowany przez produkty dedykowane mężczyznom. Środki wspomagające kobiece libido wciąż pozostają natomiast jego marginalną częścią. Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet, wprowadzając do sprzedaży innowacyjny produkt Liderin Sex Expert Femina.

Kobieca estetyka

Strategia komunikacji opakowaniowej nowego środka ukierunkowana jest na budowanie poprzez design przyjemnościowo-emocjonalnego, pozamedycznego przekazu. Kobiecy, lifestyle’owy charakter produktu podkreślają symboliczne kształty zastosowane w grafice (okręgi), dominujący kod kolorystyczny (odcienie różu) oraz delikatna typografia. Kluczowe benefity funkcjonalne środka zostały wyraźnie wyeksponowane na froncie opakowania.




  • Realizacje

  • Majonez Kielecki

    majonez-pl

    Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.