Liderin

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Męski afrodyzjak

Marka Liderin została wprowadzona na polski rynek pod koniec 2010 roku. Swój produkt kieruje do młodych i będących w średnim wieku mężczyzn, którzy prowadzą intensywny tryb życia, co może negatywnie rzutować na ich kondycję seksualną. W dotychczasowej komunikacji brandu, także tej opakowaniowej, dominował medyczno-funkcjonalny kontekst, który nie pozwalał wyróżnić się na tle konkurencji.

Opakowanie przyjemności

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii. Energetyczny, abstrakcyjny design podkreśla przyjemnościowo-lifestyle’owy charakter produktu, subtelnie przywołując skojarzenia z dobrą zabawą i osiąganiem maksymalnych możliwości oraz doznań seksualnych. Tym samym zrywa on z niepożądaną dosłownością oraz standardowymi rozwiązaniami komunikacyjno-projektowymi dominującymi w segmencie „Aphrodisiac caps&tabs”.





  • Realizacje

  • Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

    Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.