Liderin

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Męski afrodyzjak

Marka Liderin została wprowadzona na polski rynek pod koniec 2010 roku. Swój produkt kieruje do młodych i będących w średnim wieku mężczyzn, którzy prowadzą intensywny tryb życia, co może negatywnie rzutować na ich kondycję seksualną. W dotychczasowej komunikacji brandu, także tej opakowaniowej, dominował medyczno-funkcjonalny kontekst, który nie pozwalał wyróżnić się na tle konkurencji.

Opakowanie przyjemności

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii. Energetyczny, abstrakcyjny design podkreśla przyjemnościowo-lifestyle’owy charakter produktu, subtelnie przywołując skojarzenia z dobrą zabawą i osiąganiem maksymalnych możliwości oraz doznań seksualnych. Tym samym zrywa on z niepożądaną dosłownością oraz standardowymi rozwiązaniami komunikacyjno-projektowymi dominującymi w segmencie „Aphrodisiac caps&tabs”.





  • Realizacje

  • Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

    Hochland sery żółte

    hochland-ico

    Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa