Lisner Pastella

Klient:
Lisner
Region:
Polska
Branża:
FMCG

KROK NAPRZÓD LIDERA

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%, a marka Pastella to najlepiej rozpoznawalny brand w tej kategorii. W związku z ekspansją private brands, a także zmieniającymi się preferencjami konsumentów, na których decyzje zakupowe coraz większy wpływ ma wygląd opakowania oraz aspekty jakościowe, packaging design Pastelli wymagał uatrakcyjnienia i lepszej komunikacji wartości marki.

SMAK PRZYJEMNY DLA OKA

Aby podkreślić charakter i zalety marki Pastella, tzn. bazowanie na prostych recepturach i pełnowartościowych składnikach najwyższej jakości, zaproponowaliśmy zupełnie nową jakość, jeśli chodzi o packaging design. Wyraziste, hand-made’owe patterny w połączeniu ze starannie dobraną typografią i naturalnymi zdjęciami składników to ukłon w stronę bardzo wymagających i świadomych konsumentów z pokoleń Y i Z. Zastosowanie wyrazistych patternów okazało się doskonałym sposobem na rozróżnienie kategorii oraz istniejących w ich ramach wariantów smakowych, przy jednoczesnym zachowaniu spójności całej linii.


 

 



  • Realizacje

  • Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.