Lisner Pastella

Klient:
Lisner
Region:
Polska
Branża:
FMCG

KROK NAPRZÓD LIDERA

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%, a marka Pastella to najlepiej rozpoznawalny brand w tej kategorii. W związku z ekspansją private brands, a także zmieniającymi się preferencjami konsumentów, na których decyzje zakupowe coraz większy wpływ ma wygląd opakowania oraz aspekty jakościowe, packaging design Pastelli wymagał uatrakcyjnienia i lepszej komunikacji wartości marki.

SMAK PRZYJEMNY DLA OKA

Aby podkreślić charakter i zalety marki Pastella, tzn. bazowanie na prostych recepturach i pełnowartościowych składnikach najwyższej jakości, zaproponowaliśmy zupełnie nową jakość, jeśli chodzi o packaging design. Wyraziste, hand-made’owe patterny w połączeniu ze starannie dobraną typografią i naturalnymi zdjęciami składników to ukłon w stronę bardzo wymagających i świadomych konsumentów z pokoleń Y i Z. Zastosowanie wyrazistych patternów okazało się doskonałym sposobem na rozróżnienie kategorii oraz istniejących w ich ramach wariantów smakowych, przy jednoczesnym zachowaniu spójności całej linii.


 

 



  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    Krem Wedlowski

    wedel-ico

    W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.