Lisner Pastella

Klient:
Lisner
Region:
Polska
Branża:
FMCG

KROK NAPRZÓD LIDERA

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%, a marka Pastella to najlepiej rozpoznawalny brand w tej kategorii. W związku z ekspansją private brands, a także zmieniającymi się preferencjami konsumentów, na których decyzje zakupowe coraz większy wpływ ma wygląd opakowania oraz aspekty jakościowe, packaging design Pastelli wymagał uatrakcyjnienia i lepszej komunikacji wartości marki.

SMAK PRZYJEMNY DLA OKA

Aby podkreślić charakter i zalety marki Pastella, tzn. bazowanie na prostych recepturach i pełnowartościowych składnikach najwyższej jakości, zaproponowaliśmy zupełnie nową jakość, jeśli chodzi o packaging design. Wyraziste, hand-made’owe patterny w połączeniu ze starannie dobraną typografią i naturalnymi zdjęciami składników to ukłon w stronę bardzo wymagających i świadomych konsumentów z pokoleń Y i Z. Zastosowanie wyrazistych patternów okazało się doskonałym sposobem na rozróżnienie kategorii oraz istniejących w ich ramach wariantów smakowych, przy jednoczesnym zachowaniu spójności całej linii.


 

 



  • Realizacje

  • Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych