Lisner Pastella

Klient:
Lisner
Region:
Polska
Branża:
FMCG

KROK NAPRZÓD LIDERA

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%, a marka Pastella to najlepiej rozpoznawalny brand w tej kategorii. W związku z ekspansją private brands, a także zmieniającymi się preferencjami konsumentów, na których decyzje zakupowe coraz większy wpływ ma wygląd opakowania oraz aspekty jakościowe, packaging design Pastelli wymagał uatrakcyjnienia i lepszej komunikacji wartości marki.

SMAK PRZYJEMNY DLA OKA

Aby podkreślić charakter i zalety marki Pastella, tzn. bazowanie na prostych recepturach i pełnowartościowych składnikach najwyższej jakości, zaproponowaliśmy zupełnie nową jakość, jeśli chodzi o packaging design. Wyraziste, hand-made’owe patterny w połączeniu ze starannie dobraną typografią i naturalnymi zdjęciami składników to ukłon w stronę bardzo wymagających i świadomych konsumentów z pokoleń Y i Z. Zastosowanie wyrazistych patternów okazało się doskonałym sposobem na rozróżnienie kategorii oraz istniejących w ich ramach wariantów smakowych, przy jednoczesnym zachowaniu spójności całej linii.


 

 



  • Realizacje

  • Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Majonez Kielecki

    majonez-pl

    Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…