Lubelska CoctaiLOVA

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design

Między likierem a wódką

Polski rynek alkoholi mimo kryzysu spowodowanego podniesieniem akcyzy w 2014 roku wciąż daje producentom wiele możliwości i szans. Konsumenci coraz częściej sięgają po te z segmentu premium, a także są bardziej otwarci na wszelkie nowości. Poszukują między innymi lżejszych alkoholi o ciekawych smakach, które pozwalają delektować się chwilą. Nowatorska linia CoctaiLOVA marki Lubelska jest odpowiedzią na ten trend. To tzw. category breaker, który przełamuje dotychczasowe kategorie, plasując się pomiędzy gęstymi likierami a mocniejszymi wódkami smakowymi.

Design with LOVE

Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję oraz podkreśla kluczowe walory funkcjonalne produktu. Charakterystyczny, impaktowy element brandingowy w postaci koła i wiru stanowi zaproszenie dla konsumenta – wciąga go do świata zabawy i pozytywnych wrażeń. Pozwala on ponadto odróżnić nową submarkę od mocniejszych, owocowych wariantów Lubelskiej. Ważnym nośnikiem pozytywnych emocji na etykiecie jest także odpowiednio dobrana typografia w zapisie nazwy CoctaiLOVA. Białe tło etykiety komunikuje obniżoną zawartość alkoholu, zaś wymienne kody kolorystyczne w elemencie brandingowym konkretne warianty smakowe. Całość dopełniają apetyczne zdjęcia składników bazowych trunku.







  • Realizacje

  • Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

    Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Prince Polo XXL

    prince-polo-ico

    Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.