Lubelska Trzy Zboża

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Powiększona rodzina

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym i zdobyciu pozycji lidera w segmencie wódek kolorowych, zarządzający marką Lubelska postanowili wprowadzić na rynek także wariant czysty wysokoprocentowego trunku. Jego niepowtarzalna, autorska receptura opiera się na połączeniu w odpowiednich proporcjach ziaren trzech gatunków polskich zbóż – pszenicy, jęczmienia oraz kukurydzy.

Zbożowa łagodność

Wyeksponowanie w designie unikalnego połączenia trzech zbóż stało się dla nas priorytetem w kontekście przygotowania nowej komunikacji opakowaniowej. Kluczowym elementem etykiety są realistyczne, duże wizerunki kłosów, znacząco wzmocnione w stosunku do poprzedniej wersji. Rozwiązanie to, wraz z jasną, stonowaną kolorystyką tła, pozwala budować skojarzenia z łagodnością i naturalnym smakiem, czyli podstawowymi benefitami produktu. Wysoką jakość wódki Trzy Zboża oraz jej przynależność do kategorii alkoholi wysokoprocentowych podkreślają premiowe złocenia i charakterystyczne gilosze.




  • Realizacje

  • Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.