NOWOCZESNE PODEJŚCIE

Mieszko to uznany producent pralinek i bombonier, oferujący szeroki range produktów dla wymagających. W ramach budowaniu wizerunku marki z bogatą historią, ale przy tym nowoczesnej i otwartej na współczesnego konsumenta, firma postanowiła wypuścić na rynek popularne linie czekoladek w poręcznych opakowaniach typu „cube”. W ramach strategicznej współpracy przygotowaliśmy dla naszego Klienta koncept komunikacji packagingowej, która zrywa z tradycyjnym postrzeganiem pralin jako kategorii wyłącznie na specjalne okazje (prezent na urodziny, rocznice etc.).

A TY Z KIM SIĘ PODZIELISZ?

„Dla Ciebie & Dla mnie” to przyjemnościowy koncept, który podkreśla otwartość marki Mieszko, jej codzienny i uniwersalny charakter. Holistyczne opakowanie, z kreatywnym wykorzystaniem okna i odpowiednio dobranymi komunikatami marketingowymi przy wizerunkach oraz na wewnętrznej stronie zakrywki zachęca do indywidualnej przyjemności, a jednocześnie stanowi zaproszenie do dzielenia się z bliskimi osobami. W ramach współpracy z firmą Mieszko S.A. przygotowaliśmy także adaptację całej linii pod wskrzeszonym, przedwojennym brandem premium Prisetti (For You & Me). Nasz Klient planuje zawojować nim rynki w USA, Azji i na Bliskim Wschodzie.


 

 



  • Realizacje

  • Viscoplast

    viscoplast-ico

    Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Ibuprom dla dzieci

    ibuprom-ico

    Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?