Milka. Dare to…

Klient:
Mondelēz
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design
Typografia

Kuszenie nowością

Edycje limitowane przełamują monotonię i aktywizują klientów. Kuszą nowością, zaskakują, a jednocześnie konsekwentnie budują wizerunek marki, poszerzając świat wyobrażeń i skojarzeń z nią związanych. Pojawiają się w związku z porą roku, świętami, doniosłymi wydarzeniami. Ale bywa też tak, że komunikują istotne dla marki wartości, odnosząc się na przykład do prowadzonej równolegle kampanii reklamowej. Tak właśnie było w przypadku czekolad Milka, których edycja limitowana miała anonsować nową strategię marki.

Strategia na półce

Zadaniem było stworzenie linii trzech opakowań nadziewanych czekolad Milka, komunikujących strategię „Dare to be tender”. Projekt miał na celu wsparcie globalnej kampanii prowadzonej pod tym hasłem.

Literalne emocje

Zasadniczą myśl strategii – odwagę w wyrażaniu emocji i chęć dzielenia się radością życia z innymi – oddano, posługując się wyłącznie środkami typograficznymi. Wysmakowane duże napisy odnoszą się jednocześnie do emocji i do rodzaju nadzienia, tworząc swoisty kod kolorystyczny linii. Przy okazji są bardzo impaktowe i wydobywają opakowanie z półki, gdyż tego typu rozwiązania rzadko wykorzystuje się w kategorii czekolad mainstreamowych.



  • Realizacje

  • Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.