MK Café – kawy świata

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Nowe i wyjątkowe

Krótko po odświeżeniu wizerunku marki i opakowań kaw mielonych, przyszła pora na wprowadzenie na rynek kaw ziarnistych. Dwa typy kaw pochodzących z renomowanych palarni z Brazylii i Gwatemali, wymagały odmiennej oprawy, aniżeli większość produktów MK Café. Producentowi szczególnie zależało na podkreśleniu pochodzenia ziaren i ich wyjątkowych cech.

Jasny przekaz

Zadanie zatem polegało na stworzeniu takiej grafiki, która z jednej strony wpisywałaby się w range profesjonalnych kaw polecanych przez baristów, a z drugiej – wyróżniała się z linii na tyle, by przyciągać znawców kawy, dla których świeżo zmielone ziarna określonego gatunku to podstawa wspaniałego napoju.

Powiew egzotyki

Odpowiedzią na tak postawione zadanie są projekty skupiające uwagę odbiorcy na pochodzeniu i walorach ziaren. Nazwy Brazilia i Gwatemala, zilustrowane charakterystycznymi górskimi pejzażami jednoznacznie wskazują źródła 100-procentowej arabiki. Proste, nowoczesne Ikonki z krótkimi opisami potwierdzają umiejscowienie plantacji na stokach południowoamerykańskich wzgórz i wyjątkowe cechy ziaren. Całość spina charakterystyczna dla marki kolorystyka i wyrazisty branding MK Café, potwierdzający najwyższą jakość produktów.


Zmielona Brazylia

Po zaprojektowaniu przez nas dla marki MK Café opakowania kawy ziarnistej Brazylia, przyszła pora na jej wariant mielony. Poprzez odpowiednio skonstruowane komunikaty wizulane podkreśliliśmy miejsce pochodzenia polecanej przez baristów, 100-procentowej arabiki, na czym najbardziej zależało producentowi. Zachowaliśmy przy tym wyrazisty, rozpoznawalny przez miłośników aromatycznego napoju branding marki.




  • Realizacje

  • Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.