Mura

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Apetyczna marka

Mura jest wiodącą marką na bułgarskim rynku czekolad, należącą do portfela Nestle. Jak każda marka, która chce utrzymac pozycję lidera, wymaga ciągłej pracy nad wizerunkiem i dostosowywania do zmieniającej się sytuacji na rynku. Dodatkowym motorem zmian jest zwykle poszerzenie asortymentu i zmiany w strategii komunikacji. W przypadku brandu Mura kluczowe stało się uwypuklenie apetyczności i podkreślenie różnorodności smaków.

Siła oddziaływania

Zadaniem agencji był redesign linii czekolad nadziewanych. Wprowadzenie zmian zwiększających siłę

oddziaływania na zmysły kupującego i podkreślających zarówno smak czekolady, jak i składników nadzienia.

Nawigacja i zmysły

W ramach konsekwentnie przestrzeganych ram identyfikacji wizualnej marki Nestle powstał spójny impaktowy wachlarz czekolad, przyciągających uwagę odbiorców charakterystycznym logotypem i czerwienią tła. W tym przypadku zrezygnowano z typowego kodu kolorystycznego, stawiając przede wszystkim na mocny brand block i duże, apetyczne wizualizacje elementów wskazujących smak. Można by powiedzieć, że zrezygnowano z racjonalnego, uporządkowanego systemu nawigacji na rzecz wywołania u kupującego impulsowego kierowania się zmysłami i emocjami.


Kolorystyka


Design


Wizerunki



  • Realizacje

  • Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.