Patros

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Sztuka adaptacji

Adaptacja globalnego wzorca na lokalny rynek bywa nie lada sztuką. Jak nie tracąc, ducha marki rodem z Niemiec, nadać jej rumieńców, by debiutujący na naszym rynku produkt nie dystansował potencjalnych konsumentów swoją obcością, i oczywiście oddawał charakter produktu. Z takim przedsięwzięciem musiał zmierzyć się Hochland – właściciel brandu Patros.

Kulturowy redesign

Celem projektu był redesign linii serów typu feta. Podkreślenie związków z kuchnią i kulturą śródziemnomorską oraz

- jak zwykle w przypadku serów – podniesienie apetyczności, która zwykle wpływa na decyzję zakupu.

Marka po grecku

Śródziemnomorskie klimaty podkreślono wzbogacjając opakowanie o fotografie, wskazujące na źródło pochodzenia. Wzmocniono tym samym część brandingową – krajobraz rodem z Peloponezu jest stałym elementem opakowania i dopisuje do marki historię, którą chcemy kupującemu opowiedzieć. Smakowitość podkreślają apetyzery, sugerujące przy okazji sposób podania. Opakowanie nabrało bardziej greckiego charakteru – to ważne w przypadku nieznanej marki, która musi jasno komunikować swoją tożsamość, by pozyskać względy kupujących.


Kolorystyka



Opakowania



  • Realizacje

  • Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.