Prince Polo XXL

Klient:
Mondelēz
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design

Kultowy wafelek

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń. Konkurencja na rynku batonów i wafli z każdym rokiem staje się jednak coraz silniejsza i podejmuje działania, mające na celu osłabienie jej pozycji. Aby sprostać nowym wyzwaniom, brand aktywnie reaguje na rosnące potrzeby konsumentów, m.in. wprowadzając na rynek nowe linie smakowe, edycje limitowane.

Smakowity komunikat

Podczas prac kreatywno-graficznych nad szatą graficzną dwóch opakowań Prince Polo XXL o smaku kokosowym i karmelowym postawiliśmy na przejrzysty i przyciągający wzrok komunikat wizualny. Dzięki temu konsument ma ułatwiony wybór przy zapełnionej towarami półce. Co ważne, nowe layouty zachowują podstawowe elementy identyfikacyjne marki, a jednocześnie łatwo je rozróżnić od klasycznej wersji wafelka.





  • Realizacje

  • BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Hochland sery żółte

    hochland-ico

    Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

    Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.