Prince Polo XXL

Klient:
Mondelēz
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design

Kultowy wafelek

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń. Konkurencja na rynku batonów i wafli z każdym rokiem staje się jednak coraz silniejsza i podejmuje działania, mające na celu osłabienie jej pozycji. Aby sprostać nowym wyzwaniom, brand aktywnie reaguje na rosnące potrzeby konsumentów, m.in. wprowadzając na rynek nowe linie smakowe, edycje limitowane.

Smakowity komunikat

Podczas prac kreatywno-graficznych nad szatą graficzną dwóch opakowań Prince Polo XXL o smaku kokosowym i karmelowym postawiliśmy na przejrzysty i przyciągający wzrok komunikat wizualny. Dzięki temu konsument ma ułatwiony wybór przy zapełnionej towarami półce. Co ważne, nowe layouty zachowują podstawowe elementy identyfikacyjne marki, a jednocześnie łatwo je rozróżnić od klasycznej wersji wafelka.





  • Realizacje

  • Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.