Tartare Delikatny

Klient:
Bongrain
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Lifting apetytu

Lifting opakowań w segmencie spożywczym zwykle wynika z potrzeby poprawy komunikacji pewnych istotnych wartości marki lub cech produktu. Zabiegi projektowe podkreślające takie aspekty, jak nowoczesność czy apetyczność dość szybko się neutralizują, gdyż są wyjątkowo podatne na mody. Dlatego Bongrain, by utrzymać mocną pozycję

serków linii Tartare Delikatny, musiał w pewnym momencie poddać je takiemu właśnie liftingowi.

Naturalniej

Zadaniem agencji była wymiana artworków oraz wizualizacji produktu, wraz z odświeżeniem layoutu. Istotne było podniesienie apetyczności i wyraźne nawiązanie do naturalnego pochodzenia.

Czysto i wyraziście

Apetyczność to przede wszystkim dobrze zrobione zdjęcie, ukazane w możliwie dużym powiększeniu, by uwaga odbiorcy skupiała się na najbardziej smakowitych elementach. A ponieważ w dużej mierze o smaku stanowią dodatki, zajęły one w nowym layoucie bardzo ważne miejsce. Wprowadzono również fotografię idyllicznych pejzaży, podkreślających związki z naturą. Całość jest rozświetlona z mocno wyeksponowanym logo i wyrazistym brandingiem.





  • Realizacje

  • Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Krem Wedlowski

    wedel-ico

    W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.