Tytan Professional

Klient:
Selena
Branża:
Budowlana
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

PND Futura dla klejów Seleny

Podobnie jak w farbach, także w przypadku takich produktów jak kleje, fugi czy impregnaty projekty opakowań zaczynają odgrywać coraz szerszą rolę, dalece wykraczającą poza informacje o składzie i zastosowaniu. Wrocławska Selena SA, globalny producent i dystrybutor specjalistycznych produktów chemii budowlanej, postawiła na konsekwentne wzmacnianie jednolitego wizerunku klejów montażowych Tytan Professional, bazujące na brand promise (obietnicy marki), spójności komunikacyjnej i reklamowej.

Skuteczność i profesjonalizm

Podnoszenie atrakcyjności opakowań ma na celu wzmacniać identyfikację wizualną i atuty Tytana. Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla tej marki, który wprowadzono na rynki rosyjski, włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański i turecki. Celem zmiany jest komunikowanie skuteczności klejów, wspomagające zaufanie do marki, co wizualnie wyrażono za pomocą charakterystycznych grotów (wspartych czytelnymi symbolami i ikonami oraz kodami kolorystycznymi, wyróżniającymi poszczególne linie).




  • Realizacje

  • Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.