Tytan Professional

Klient:
Selena
Branża:
Budowlana
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

PND Futura dla klejów Seleny

Podobnie jak w farbach, także w przypadku takich produktów jak kleje, fugi czy impregnaty projekty opakowań zaczynają odgrywać coraz szerszą rolę, dalece wykraczającą poza informacje o składzie i zastosowaniu. Wrocławska Selena SA, globalny producent i dystrybutor specjalistycznych produktów chemii budowlanej, postawiła na konsekwentne wzmacnianie jednolitego wizerunku klejów montażowych Tytan Professional, bazujące na brand promise (obietnicy marki), spójności komunikacyjnej i reklamowej.

Skuteczność i profesjonalizm

Podnoszenie atrakcyjności opakowań ma na celu wzmacniać identyfikację wizualną i atuty Tytana. Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla tej marki, który wprowadzono na rynki rosyjski, włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański i turecki. Celem zmiany jest komunikowanie skuteczności klejów, wspomagające zaufanie do marki, co wizualnie wyrażono za pomocą charakterystycznych grotów (wspartych czytelnymi symbolami i ikonami oraz kodami kolorystycznymi, wyróżniającymi poszczególne linie).




  • Realizacje

  • Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?