Valbon

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Opowieść o smaku

W kategorii serów pleśniowych Valbon plasował się w segmencie upper mainstream. Wspomagany intensywnymi kampaniami reklamowymi, szybko stał się jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek. W 2008 roku właściciel brandu wdrażał nową wieloletnią strategię komunikacji, która wymagała również daleko idących zmian na samych opakowaniach. Zmian, które budowałyby nowy wizerunek w miejscu sprzedaży – to tam zapada większość decyzji dotyczących wyboru konkretnej marki. A ponieważ najważniejszym kryterium wyboru serów pleśniowych jest smak – opakowanie bierze na siebie ciężar obowiązku przekonania nas do zakupu. Opowiada nam o smaku, choć często sobie tego nie uświadamiamy.

Korzyść: Przyjemność

Głównym zadaniem był redesign opakowań, podkreślający najważniejszą dla marki cechę i jednocześnie główną korzyść dla kupującego – przyjemność, której dostarczają nam sery Valbon.

Kuszenie fotografią

Zasadniczą zmianą w stosunku do wcześniejszych opakowań było wprowadzenie fotografii w miejsce rysunku. Apetyczne, działające na zmysły zdjęcia dają namiastkę przyjemności jeszcze przed jedzeniem. Użycie fotografii otworzyło kompozycję etykiety jako całości, dlatego zmodyfikowano również logo i całą strefę brandingową. Projekt nabrał przyjaznego charakteru i wyraźnie poprawiła się komunikacja logo oraz kluczowych informacji, wspomaganych konsekwentnym i czytelnym kodem kolorystycznym.


Kolorystyka


Wizerunki











  • Realizacje

  • BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.