Wódka Lubelska

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Wyzwanie dla lidera

Marka Lubelska to pionier i wieloletni lider segmentu wódek kolorowych w Polsce. Jej udziały szacuje się na ok. 1/3. Ostatni lifting opakowań brandu został przeprowadzony w 2009 roku. Od tamtego czasu na rynku pojawiła się jednak liczna nowa konkurencja, a ta dotychczasowa znacząco odświeżyła wizerunki swoich produktów. Okoliczności te stały się dla zarządzających marką impulsem do wprowadzenia niezbędnych zmian.

Tradycja i nowoczesność

Zaproponowany przez nas odświeżony design opakowań Lubelskiej stanowi połączenie tradycji z nowoczesnością. Umieszczenie na etykietach eleganckich elementów zdobniczych oraz odpowiednio dobranego komunikatu słownego wpłynęło pozytywnie na wzrost ich aspiracyjności i mocniej osadziło markę w kategorii wódczanej. Nowoczesna, uproszczona typografia stanowi zaś ukłon w stronę młodych, poszukujących pozytywnych emocji i dobrej zabawy grup konsumentów, którzy obecnie najczęściej sięgają po produkty brandu.




  • Realizacje

  • Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    KFC Zupa Krem Kukurydziany

    kfc-zupa-krem-kukurydziany-ico

    Zupę krem zaprezentowaliśmy w pełnym ciepła i naturalności otoczeniu.