Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Jiten Dar

dar-ico

Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

Lisner Pastella

pastella-ico

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

Białowieski Zdrój

bz-ico

Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?