Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Altacet Ice

altacet-ico

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Carbo Medicinalis

carbo-ico

Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.