EKOnkurs dla marki HiPP

Maj 2014

W ubiegłym tygodniu na stronie polskiego oddziału marki HiPP, uznanego producenta zdrowej, ekologicznej żywności dla najmłodszych, wystartował przygotowany przez nas EKOnkurs dla rodziców. Opracowaliśmy do niego koncepcję kreatywną i oprawę wizualną. Zajęliśmy się także kwestiami wdrożeniowymi. EKOnkurs dostępny jest na stronie hipp.pl/EKOnkurs.


Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

Krem Wedlowski

wedel-ico

W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.