eobuwie.pl – lifting logotypu

Maj 2016

eobuwie.pl to internetowy sklep istniejący na polskim rynku ponad 20 lat, oferujący produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek, cieszący się zaufaniem klientów i wysokimi ratingami w sieci. Odświeżony przez nas logotyp, stosowany kompleksowo w identyfikacji wizualnej marki, jeszcze mocniej niż dotychczas podkreśla jej kluczowe cechy – nowoczesność, dynamikę i prokonsumenckość.



Lysi. Tran Islandzki

tran_islandzki_lysi-ico

Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.