Krakuski Paluszki

Maj 2016

W ramach długofalowej współpracy z marką Krakuski przygotowaliśmy koncept redesignu całej linii ciasteczek-paluszków z myślą o jej rynkowym relaunchu. Zaproponowane rozwiązania komunikacyjne i brandingowe wpisują produkt w nowy świat marki („Rytuały przyjemności”) i nawiązują do produktowego core’u Krakusków, co zapewnia wysoki stopień spójności wizerunkowej całego portfolio.



Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Lisner Pastella

pastella-ico

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

Dulux Super Matt

dulux-ico

Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…