Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Arctic

arctic-ico

Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

Krem Wedlowski

wedel-ico

W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.