Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Activia

danone-activia-ico

Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.