Podwójne „o” znoowu w akcji!

Maj 2012

Dwa lata temu przeprowadziliśmy rebranding HOOP coli, marki należącej do Hoop Polska. Stworzyliśmy wówczas rozwiązanie, które miało pomagać budować komunikację brandu w najbliższej przyszłości, a właściwie – budować przyszłość marki. Dlatego też z dużą satysfakcją zrealizowaliśmy kolejny projekt oparty na wymyślonym wcześniej koncepcie – tym razem wpisujący się w ogólnoeuropejską podniosłą atmosferę EURO. W tym samym mniej więcej czasie nasz dział, zajmujący się packaging designem, opracował projekt puszki Hoop Coli. Dobrze skrojony branding dobrze wypada na każdym z możliwych obszarów komunikacji marketingowej – od packagingu począwszy, na kampaniach ATL kończąc. Hoop Cola jest właśnie tego przykładem.


Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Fantasia

danone-fantasia-ico

Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.