Re-BoboVita

Styczeń 2013
Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała w końcu rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii. Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała również odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.


BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

Krem Wedlowski

wedel-ico

W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

Majonez Kielecki

majonez-pl

Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.