STOCK Prestige MONACO – Édition Limitée

Kwiecień 2016

Subtelne nawiązanie do klimatu luksusowych jachtów, nocnej zabawy na wysokim poziomie i blichtru Księstwa Monako. To wartości, które znalazły odzwierciedlenie w zaprojektowanym przez nas designie opakowania nowej edycji limitowanej wódki STOCK Prestige o nazwie MONACO. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy aktywacja konsumencka w formie konkursu, w którym do wygrania są m.in. wyjazdy na Monaco Yacht Show 2016.



Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

Fantasia

fantasia-ico

Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.