Co warto wziąć z wabi-sabi

Marzec 2016

Co jakiś czas, w różnych dziedzinach szeroko pojmowanego życia społeczno-ekonomicznego „człowieka zachodu”, pojawiają się fascynacje wpływami Dalekiego Wschodu. Wpływy te nie omijają żadnego obszaru, w tym brandingu.

Wabi-sabi to japoński światopogląd, skoncentrowany na akceptacji nieuchronnego przemijania i niedoskonałości. Zgodnie z jego założeniami cała otaczająca nas estetyka jest nietrwała, niedoskonała i niekompletna.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Stanisław Stańczak – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Marzec 2016



Valbon

valbon-ico

Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

Dulux Super Matt

dulux-ico

Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

BoboVita Przyjaciele

bobovita-przyjaciele-ico

Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych