Co warto wziąć z wabi-sabi

Marzec 2016

Co jakiś czas, w różnych dziedzinach szeroko pojmowanego życia społeczno-ekonomicznego „człowieka zachodu”, pojawiają się fascynacje wpływami Dalekiego Wschodu. Wpływy te nie omijają żadnego obszaru, w tym brandingu.

Wabi-sabi to japoński światopogląd, skoncentrowany na akceptacji nieuchronnego przemijania i niedoskonałości. Zgodnie z jego założeniami cała otaczająca nas estetyka jest nietrwała, niedoskonała i niekompletna.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Stanisław Stańczak – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Marzec 2016



Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.