Co warto wziąć z wabi-sabi

Marzec 2016

Co jakiś czas, w różnych dziedzinach szeroko pojmowanego życia społeczno-ekonomicznego „człowieka zachodu”, pojawiają się fascynacje wpływami Dalekiego Wschodu. Wpływy te nie omijają żadnego obszaru, w tym brandingu.

Wabi-sabi to japoński światopogląd, skoncentrowany na akceptacji nieuchronnego przemijania i niedoskonałości. Zgodnie z jego założeniami cała otaczająca nas estetyka jest nietrwała, niedoskonała i niekompletna.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Stanisław Stańczak – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Marzec 2016



Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

PAOLA Syropy

paola-ico

Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.