Miś pobudza pozytywnie

Marketing w Praktyce Maj 2014

Rynek produktów spożywczych dla dzieci to ogromny, warty dziesiątki miliardów tort do podziału dla firm z branży FMCG. Przy rosnącym wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie.

Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” z maja 2013 roku, przygotowanego przez Polski Program Jakości Obsługi, aż 96% posiadających dzieci Polaków przyznaje, że ich pociechy mają wpływ na decyzje zakupowe podejmowane w ramach rodziny. 3/4 badanych twierdzi, że jest on duży lub średni. Niemal połowa z respondentów potwierdza ponadto, że ich latorośle decydują nawet o tym, w którym sklepie są robione zakupy. W świetle tych danych powiedzenie „dzieci i ryby głosu nie mają” wydaje się zatem całkowicie nieaktualne. Przynajmniej jeśli chodzi o tę pierwszą grupę. O rybach raport bowiem milczy.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Maj 2014



Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

PAOLA Syropy

paola-ico

Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.