Numerologia marek w naming’u

Marketing w Praktyce Styczeń 2013

Specjaliści, w tym kompania Salt Branding, twierdzą, że w ciągu najbliższych lat przy tworzeniu nazw obowiązywać będzie tendencja coraz częstszego wykorzystywania cyfr.

Bo Bergstrom w ,,Komunikacji wizualnej”, omawiając zagadnienia związane z typografia, rozpoczyna rozważania od sugestii, że data 11 września została wybrana przez Al-Kaidę na atak terrorystyczny nieprzypadkowo. Rozważa, czy może 11 miało być graficznym symbolem bliźniaczych wież, żeby za każdym razem, gdy na datę spojrzymy, przypomniał się nam koszmar. Tym samym wskazuje na rolę cyfr we wzmacnianiu siły przekazu i tworzeniu połączenia między nadawcą i odbiorcą.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Styczeń 2013


Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

DecoMorreno

decomorreno-ico

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

Floriol

floriol-ico

Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.