Oczy kupują pierwsze

Marketing w Praktyce Czerwiec 2014

Opakowania już dawno przestały być jedynie zewnętrznymi warstwami ochronnymi dla produktów spożywczych. Dziś ich rola jest o wiele większa – mają sprzedawać i wywoływać w konsumentach pozytywne emocje. Głównie dzięki odpowiedniemu designowi.

Gotowanie i jedzenie (a także samo mówienie o tych czynnościach) stało się w ostatnich latach niezwykle modne. I to bez względu na szerokość geograficzną. Dziś to nie tylko kwestia zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych (sam dół słynnej Piramidy Maslowa), ale także tych wyższego (dla niektórych nawet najwyższego) rzędu. Wysyp kulinarnych blogów i programów telewizyjnych sprawił, że możemy obserwować coś na kształt kuchenno-mentalnej rewolucji.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Czerwiec 2014



Lisner Pastella

pastella-ico

Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

Carbo Medicinalis

carbo-ico

Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.