Oczy kupują pierwsze

Marketing w Praktyce Czerwiec 2014

Opakowania już dawno przestały być jedynie zewnętrznymi warstwami ochronnymi dla produktów spożywczych. Dziś ich rola jest o wiele większa – mają sprzedawać i wywoływać w konsumentach pozytywne emocje. Głównie dzięki odpowiedniemu designowi.

Gotowanie i jedzenie (a także samo mówienie o tych czynnościach) stało się w ostatnich latach niezwykle modne. I to bez względu na szerokość geograficzną. Dziś to nie tylko kwestia zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych (sam dół słynnej Piramidy Maslowa), ale także tych wyższego (dla niektórych nawet najwyższego) rzędu. Wysyp kulinarnych blogów i programów telewizyjnych sprawił, że możemy obserwować coś na kształt kuchenno-mentalnej rewolucji.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Czerwiec 2014



Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

ARCTIC+ Wody funkcjonalne

arctic-funkcjonalny-ico

Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.