Oczy kupują pierwsze

Marketing w Praktyce Czerwiec 2014

Opakowania już dawno przestały być jedynie zewnętrznymi warstwami ochronnymi dla produktów spożywczych. Dziś ich rola jest o wiele większa – mają sprzedawać i wywoływać w konsumentach pozytywne emocje. Głównie dzięki odpowiedniemu designowi.

Gotowanie i jedzenie (a także samo mówienie o tych czynnościach) stało się w ostatnich latach niezwykle modne. I to bez względu na szerokość geograficzną. Dziś to nie tylko kwestia zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych (sam dół słynnej Piramidy Maslowa), ale także tych wyższego (dla niektórych nawet najwyższego) rzędu. Wysyp kulinarnych blogów i programów telewizyjnych sprawił, że możemy obserwować coś na kształt kuchenno-mentalnej rewolucji.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Czerwiec 2014



Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.