Oczy kupują pierwsze

Marketing w Praktyce Czerwiec 2014

Opakowania już dawno przestały być jedynie zewnętrznymi warstwami ochronnymi dla produktów spożywczych. Dziś ich rola jest o wiele większa – mają sprzedawać i wywoływać w konsumentach pozytywne emocje. Głównie dzięki odpowiedniemu designowi.

Gotowanie i jedzenie (a także samo mówienie o tych czynnościach) stało się w ostatnich latach niezwykle modne. I to bez względu na szerokość geograficzną. Dziś to nie tylko kwestia zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych (sam dół słynnej Piramidy Maslowa), ale także tych wyższego (dla niektórych nawet najwyższego) rzędu. Wysyp kulinarnych blogów i programów telewizyjnych sprawił, że możemy obserwować coś na kształt kuchenno-mentalnej rewolucji.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Czerwiec 2014



Majonez Kielecki

majonez-pl

Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

Lubelska CoctaiLOVA

lubelska-coctailova-ico-jpg

Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.