Poszukiwanie nowych dróg do konsumenta

Marketing w praktyce Marzec 2008

Poszukiwanie nieprzetartych szlaków, prowadzących do świadomości konsumenta, jest coraz trudniejsze, a sposoby dotarcia do wybranych targetów zostały już mocno wyeksploatowane. Analizując współczesne trendy w marketingu, można zauważyć pewne zjawiska, które w zaskakujący sposób łączą design różnych kategorii, oddziałują na nowe sfery świadomości ludzkiego umysłu, wykorzystują trendy związane z modą, a wszystko to, aby odnaleźć nowe możliwości dotarcia do umysłów, świadomych bądź też nieświadomych, oddziałujących na nich mechanizmów marketingowych, konsumentów.

Marketing w praktyce, Marzec 2008


Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Wódka Lubelska

lubelska-ico

Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

Hochland sery żółte

hochland-ico

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

Ketoflexan

ketoflexan-ico

Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?