Poszukiwanie nowych dróg do konsumenta

Marketing w praktyce Marzec 2008

Poszukiwanie nieprzetartych szlaków, prowadzących do świadomości konsumenta, jest coraz trudniejsze, a sposoby dotarcia do wybranych targetów zostały już mocno wyeksploatowane. Analizując współczesne trendy w marketingu, można zauważyć pewne zjawiska, które w zaskakujący sposób łączą design różnych kategorii, oddziałują na nowe sfery świadomości ludzkiego umysłu, wykorzystują trendy związane z modą, a wszystko to, aby odnaleźć nowe możliwości dotarcia do umysłów, świadomych bądź też nieświadomych, oddziałujących na nich mechanizmów marketingowych, konsumentów.

Marketing w praktyce, Marzec 2008


Farm Frites

farm-frites-ico

Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Altacet Ice

altacet-ico

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?