Wyróżnić się edycją limitowaną

Marketing w praktyce Styczeń 2012
Sednem całej koncepcji edycji limitowanej jest wyjątkowość. Może ona być jednak realizowana na wiele sposobów, dając tym samym różne skutki.
Jak sprawić, by nasza marka została zauważona w punkcie sprzedaży? Jak przypomnieć o naszych produktach konsumentom, którzy w natłoku informacji ograniczają swoje wybory tylko do już znanych i sprawdzonych marek?
Wojciech Bzdyk
junior research & strategy manager, PND Futura
Marketing w praktyce, Styczeń 2012

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.